1) מבחן אנליטי אדם מילא 2)ראיון אישיותי ומקצועי 3) ראיון HR 4)ראיון מנהל בכיר
שאלות מתוך הראיון
יש לבחור מתוך 100 מוצרים, 10 מוצרים.
מגיעה רשימה של 1-100 מוצרים, ובהנתן שהרשימה מכילה עד 10 מוצרים היא יכולהלהשתמש ב-10 המוצרים שבחרנו או פחות.
יש לבחור את 10 המוצרים הכדאיים ביותר כך שמרבית הרשימות יצליחו לבחור מתוך 10 מוצרים אלו
בשלב הראשון מבחן כמו פסיכומטרי
בשלב השני שאלות אנליסטיות מתוך נתונים שניתנו בטבלה. להסביר מה רואים ומה ניתן ללמוד מכך
בשבלב השלישי - ניתנה חידה ולכתוב מייל באנגלית
מבחנים ממוחשבים במשך כשעתיים, לאחר מכן ראיון ראש צוות, ראיון ראש מחלקה ומשאבי אנוש
שאלות מתוך הראיון
ניתנה דוגמה המכילה מידע עבור שני חודשים שונים (לא רצופים עם הפרש של חודש ביניהם) - לגבי מספר הלחיצות על מודעה ממומנת בגוגל, אחוז ה - conversion, המחיר המקס' אשר החברה מסכימה לשלם פר לחיצה (ppc), דירוג המודעה בחיפוש בגוגל (לדוגמא המודעה מופיעה כאופציה השנייה בחיפוש בגוגל בחודש הראשון ובחודש אחר כך מופיעה במיקום שונה).
נשאל מה יכל להוביל לשינויים הללו, כמו כן כיצד היית נוהג? (בהנחה שכל חברה משלמת עבור לחיצה את הסכום אשר החברה בעלת המודעה שמדורגת מתחתיה הסכימה לשלם במקס')
כמו כן היה חודש בין שני החודשים אשר היה צריך לשער את ערכי הפרמטרים עבורו לפי הנתונים של שאר החודשים.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ינואר 2020
אם החברה לא שינתה את הסכום אותו היא מוכנה לשלם עבור לחיצה אז ייתכן ששינוי המיקום של המודעה נבע משינוי שחברה אחרת ערכה. כמו כן ייתכן שהיית מוכן להקטין את הסכום שאתה מוכן לשלם עבור לחיצה בהסתמך על המחיר שקבעה החברה שמתחתייך.
תהליך ההתראיינות למשרת סטודנט אנליסט שיווק כולל מספר ראיונות שונים (כל פעם להגיע מחדש למשרד בתל אביב לחלק אחר בראיונות)
שאלות מתוך הראיון
ראיון ראשון - מדברים עם מישהו מהצוות והולכים לחדר המבחנים שלהם לעשות מבחן פסיכוטכני שכולל מספר שלבים שונים (צורות, סדרות, אנגלית...)
ראיון שני - ראיון עם ראש הצוות. לפני הראיון ביקשו ממני ללמוד קצת על Google Ads ועל מושגים בתחום, ובראיון היא שאלה שאלות בתחום.
ראיון שלישי - עם האחראי על הצוות, גם ראיון אישי וגם מקצועי אבל ללא הכנה. שאל שאלה שקשורה לאופטימיזציה והיגיון.